Page 103 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 103

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026


                       Naziv aktivnosti           LIONS QUEST: Vještine za adolescenciju
                       Ciljevi                    Opći cilj:  usvajanje socijalnih i komunikacijskih vještina
                                                  važnih za zdravo odrastanje  u adolescenciji
                                                  te preveniranje rizičnih ponašanja.

                                                  Dugoročno: primjena naučenog u kontroliranim ili
                                                  stvarnim životnim situacijama.

                                                  Tijekom treninga učenici će:
                                                  steći osnovna znanja
                                                  o promjenama tijekom tinejdžerskog doba,
                                                  prepoznati, kanalizirati i konstruktivno upravljati
                                                  emocijama,
                                                  razvijati i  unaprjeđivati kvalitetne odnose sa
                                                  vršnjacima,
                                                  razvijati toleranciju i prihvaćanje različitosti
                                                  steći pozitivnu sliku o sebi, osobnim snagama i
                                                  vještinama  kroz izgradnju samopouzdanja
                                                  i vještina komunikacije
                                                  ojačati obiteljske odnose,
                                                  moći birati zdrava ponašanja, razviti vještine nošenja s
                                                  pritiscima te znati postaviti ciljeve zdravog života…
                       Namjena                    Radionice su namijenjene učenicima 5., 6., 7. i  8.
                                                  razreda s ciljem učenja i primjene prezentiranih životnih
                                                  vještina te preveniranja čimbenika rizika za zdravo
                                                  odrastanje.

                                                  Program je usklađen s propisima koji reguliraju odgojno-
                                                  obrazovni rad, a posebno je usklađen
                                                  s međupredmetnim temama:
                                                  Osobni i socijalni razvoj u sve tri domene: Ja, Ja i drugi,
                                                  Ja i društvo,
                                                  Građanski odgoj i obrazovanje u domenama Ljudska
                                                  prava i Društvena zajednica,
                                                  Zdravlje u domeni Mentalno i socijalno zdravlje te
                                                  Održivi razvoj u domeni Dobrobit.
                       Nositelji                  Educirani provoditelji programa:
                                                  stručni suradnik socijalni pedagog
                                                  učitelji predmetne nastave
                       Način realizacije          Informiranje o programu  na UV i
                                                  na roditeljskim sastancima
                                                  Direktna implementacija programa – provedba radionica
                                                  za učenike na SRO uz  procesnu evaluaciju
                                                  Završetak programa i završna  evaluacija učinka
                       Vremenik                   Tijekom šk.god. 2025./2026. prema planu sata
                                                  razrednika i planu rada socijalnog pedagoga.


                                                           103
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108