Page 107 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 107

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            ŠKOLICA OTPORNOSTI KAD PROBLEM SE RIJEŠI,
                                                   OTPORNOST NAM SE SMIJEŠI!
                                                   emocionalne vještine, ojačati samopoštovanje i samopo
                                                   uzdanje te graditi empatiju.
                                                   Odgojiti i školovati autentične pojedince koji će koristeći
                                                    se svojim talentima doprinositi našem društvu.
                       Namjena                     Učenik će upoznati i primijeniti ključne alate za rješavan
                                                   je problema:
                                                   - istražuje svijet oko sebe, upoznaje svoje osjećaje, osob
                                                   ine, talente i interese
                                                   - oblikuje moguća rješenja u rješavanju problema
                                                   - uči kako se prilagoditi situaciji i uspjeti usprkos teškoća
                                                   ma
                                                   - uči se usmjerenoj pažnji, ne prosuđuje, prihvaća
                                                   - reagira svjesnije u stresnim i izazovnim situacijama
                                                   - prepoznaje je li neko rješenje dobro ili ne, odabire najb
                                                   olje rješenje
                                                   Teme radionica:
                                                   Poticanje emocionalnog i socijalnog razvoja učenika
                                                   Razvoj komunikacijskih vještina
                                                   Uspostavljanje i održavanje zdravih odnosa Poboljšavanj
                                                   e pažnje, regulacija osjećaja i ponašanje
                                                   Razvoj pozitivnog mišljenja
                                                   Otkrivanje talenata, poticanje kreativnosti i poduzetništ
                                                   va
                                                   Razvoj samoodređenja, izgradnja osobne snage
                                                   Pretvaranje izazova u prilike.
                       Nositelji                    Učiteljice / moderatori programa: Anamarija Čorko, Ne
                                                   venka Dimač, Ivana Dumančić, Daria Krapanić, Romana
                                                   Kutlača, Marko Miljanović, Slavica Ostojić, Ivona Pierob
                                                   on Šikman, Maja Poljski
                                                   Učenici: 1.a, 1.b, 1.c, 2.a, 2.b , 3.a, 3.b i 3.c
                       Način realizacije           Kreativna provedba aktivnosti iz projekata, programa i
                                                   priručnika: Virtograd u razrednoj nastavi i Udruga Put
                                                   do uspjeha, Pragma radionice, Kartice za kišne
                                                   dane, Mindfulness-kratke vježbe za djecu, Svakim
                                                   danom sve hrabriji, Tragovima sreće, Reci što
                                                   osjećaš,  Emociometar inspektora Kroka, Kosec M. i
                                                   Gracia S. Čarobna mrežaonica paučića Vida
                                                   (radna crtančica), Socijalne vještine i Udruga Ti si
                                                   OK, Rescur, PoMoZi Da, Hand in Hand,
                                                   radionice eTwinning projekta Memento prijateljstva, Šk
                                                   ole za Afriku…
                                                   Radionice za učenike na satovima razrednika,
                                                   organiziranog vremena i učenja u produženom boravku:
                                                   pripovijedanje i slušanje priča, igre uloga, igrokazi,
                                                   dramatizacija problemskih situacija, nastavi priču uz


                                                           107
   102   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112