Page 109 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 109

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                                                   vjeruje u svoj uspjeh u učenju. Razlikuje primjereno od
                                                   neprimjerenoga ponašanja. Učenik uspoređuje
                                                   organiziranost u prirodi opažajući neposredni
                                                   okoliš. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje
                                                   važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. Učenik
                                                   uspoređuje ulogu i utjecaj prava, pravila i dužnosti na
                                                   pojedinca i zajednicu te preuzima odgovornost za svoje
                                                   postupke. Učenik zaključuje o sebi, svojoj ulozi u
                                                   zajednici i uviđa vrijednosti sebe i drugih.
                       Namjena                     Učenik pokazuje zanimanje i pozitivan stav prema
                                                   pravilnoj prehrani i zdravom načinu života. Poticanje
                                                   razvoja učenikova identiteta, poticanje suradničkog
                                                   ponašanja, razvoj pozitivnih stavova prema sebi i
                                                   okolini te zdravom načinu životu.
                       Nositelji                   Antonija Marton – učiteljica – moderiranje programa
                                                   stručni suradnici Miran Ilić i Iva Grčić
                                                   učenici 1.a razreda – preuzimanje odgovornosti za
                                                   vlastito učenje
                                                   suradnici – predavači edukatori, roditelji, bake i
                                                   djedovi…
                       Način realizacije           Radionice, grupni rad, prezentacije
                                                   Suradnja sa stručnim suradnicima i udrugama
                                                   Tematski roditeljski sastanci
                       Vremenik                    Tijekom školske godine
                       Način vrednovanja           Samovrednovanje
                       Troškovnik                  Troškovi za kopiranje radnog materijala, tonere,
                                                   radionički materijal, papire u boji, plakatni papir,

                       Naziv aktivnosti            Aktivnosti na nastavi Sata razrednika i Prirode i
                                                   društva: Kućni red škole; Razredna pravila; Različiti
                                                   smo, jednako smo vrijedni; Dječja prava; Brinemo o
                                                   sebi, živimo zdravo; Zdravlje je najveće bogatstvo;
                                                   Pravilna prehrana i tjelovježba; Pravilan odnos prema
                                                   okolišu; Kućni ljubimci – moji prijatelji; Odgovorno
                                                   ponašanje u domu.
                                                   20 dana dobrote; Dan ružičastih majica; Družionice
                       Ciljevi                     Unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti pojavu bolesti i
                                                   prenošenje zaraznih bolesti na ostale učenike,
                                                   promicati pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika
                                                   prema zdravlju i sigurnosti.
                                                   Stjecati potrebne vještine i znanja potrebne za mirno
                                                   rješavanje sukoba i napetosti.
                                                   Usvajati zdrave navike u društvu u odnosu na određene
                                                   oblike rizičnih ponašanja (pritisci vršnjaka u razrednoj
                                                   zajednici ili u školi ).
                                                   Posebnim pedagoškim postupcima poučiti djecu za
                                                   snalaženje u komunikaciji, ojačati samopouzdanje


                                                           109
   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114