Page 109 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 109
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
vjeruje u svoj uspjeh u učenju. Razlikuje primjereno od
neprimjerenoga ponašanja. Učenik uspoređuje
organiziranost u prirodi opažajući neposredni
okoliš. Učenik uspoređuje promjene u prirodi i opisuje
važnost brige za prirodu i osobno zdravlje. Učenik
uspoređuje ulogu i utjecaj prava, pravila i dužnosti na
pojedinca i zajednicu te preuzima odgovornost za svoje
postupke. Učenik zaključuje o sebi, svojoj ulozi u
zajednici i uviđa vrijednosti sebe i drugih.
Namjena Učenik pokazuje zanimanje i pozitivan stav prema
pravilnoj prehrani i zdravom načinu života. Poticanje
razvoja učenikova identiteta, poticanje suradničkog
ponašanja, razvoj pozitivnih stavova prema sebi i
okolini te zdravom načinu životu.
Nositelji Antonija Marton – učiteljica – moderiranje programa
stručni suradnici Miran Ilić i Iva Grčić
učenici 1.a razreda – preuzimanje odgovornosti za
vlastito učenje
suradnici – predavači edukatori, roditelji, bake i
djedovi…
Način realizacije Radionice, grupni rad, prezentacije
Suradnja sa stručnim suradnicima i udrugama
Tematski roditeljski sastanci
Vremenik Tijekom školske godine
Način vrednovanja Samovrednovanje
Troškovnik Troškovi za kopiranje radnog materijala, tonere,
radionički materijal, papire u boji, plakatni papir,
Naziv aktivnosti Aktivnosti na nastavi Sata razrednika i Prirode i
društva: Kućni red škole; Razredna pravila; Različiti
smo, jednako smo vrijedni; Dječja prava; Brinemo o
sebi, živimo zdravo; Zdravlje je najveće bogatstvo;
Pravilna prehrana i tjelovježba; Pravilan odnos prema
okolišu; Kućni ljubimci – moji prijatelji; Odgovorno
ponašanje u domu.
20 dana dobrote; Dan ružičastih majica; Družionice
Ciljevi Unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti pojavu bolesti i
prenošenje zaraznih bolesti na ostale učenike,
promicati pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika
prema zdravlju i sigurnosti.
Stjecati potrebne vještine i znanja potrebne za mirno
rješavanje sukoba i napetosti.
Usvajati zdrave navike u društvu u odnosu na određene
oblike rizičnih ponašanja (pritisci vršnjaka u razrednoj
zajednici ili u školi ).
Posebnim pedagoškim postupcima poučiti djecu za
snalaženje u komunikaciji, ojačati samopouzdanje
109

