Page 113 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 113

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Način vrednovanja            Samovrednovanje
                       Troškovnik                   Nema troškova

                       Naziv aktivnosti            Aktivnosti na satu razrednika: razredna pravila 3.a
                                                   razreda, upravljanje emocijama, nenasilno rješavanje
                                                   sukoba, razvoj samopoštovanja i pozitivne slike o
                                                   sebi, razvoj suradničkih socijalnih vještina, odgovornost
                                                   i poštovanje prema vlastitom tijelu; Aktivnosti na satu
                                                   prirode i društva: volim sport, ponašanje i naše
                                                   zdravlje, voda najzdravije piće.
                       Ciljevi                     Unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti bolesti,
                                                   promicati pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika
                                                   prema zdravlju i sigurnosti. Stjecanje vještina i znanja
                                                   potrebnih za mirno rješavanje sukoba i
                                                   napetosti. Usvajanje zdravih navika u društvu u odnosu
                                                   na određene oblike rizičnih ponašanja (vršnjački
                                                   pritisci). Posebnim pedagoškim postupcima poučiti
                                                   djecu za snalaženje u komunikaciji, ojačati ih za
                                                   samopotvrđivanje, učiti ih zdravoj zabavi, odupiranju
                                                   negativnim pritiscima i utjecajima vršnjaka, modnih
                                                   trendova. Kroz razgovor i edukativne radionice
                                                   prevenirati svaki oblik nasilničkog ponašanja. Pravilnom
                                                   prehranom jačati organizam i spriječiti pretilost.
                       Namjena                     Osvijestiti važnost zdravog života i pozitivnog odnosa
                                                   prema vlastitom tijelu (tjelovježba, san) i hrani (glavni
                                                   obroci i međuobroci). Razlikovati prihvatljivo ponašanje
                                                   od neprihvatljivog. Naučiti kako ispravno komunicirati s
                                                   vršnjacima i odraslima. Upoznati se s pojmom humano
                                                   ponašanje te s pojmom odgovornosti kao snošenja
                                                   posljedica za svoje ponašanje. Objasniti pojam
                                                   samokontrola te nastojati primjenjivati metode
                                                   samokontrole u životu. Upoznati sa svakodnevnim
                                                   opasnostima kojima su okruženi i naučiti kako im se
                                                   oduprijeti. Procijeniti svoje samopoštovanje i jačati ga.
                       Nositelji                   Učiteljica Ivana Maltarić, učenici 3. a razreda, stručni
                                                   tim Osnovne škole Voltino (pedagog i socijalni
                                                   pedagog).
                       Način realizacije           Timskim radom, izradom edukativnih prezentacija,
                                                   radionice. Suradnjom s roditeljima i udrugama:
                                                   informativni letak, roditeljski sastanci, individualni
                                                   razgovori, edukacije, radionice. Suradnjom sa stručnom
                                                   službom škole.
                       Vremenik                    Tijekom cijele školske godine 2025./ 2026.
                       Način vrednovanja           Samovrednovanje, vršnjačko vrednovanje, upitnici i
                                                   ankete.
                       Troškovnik                  Troškovi kopiranja potrebnog materijala.



                                                           113
   108   109   110   111   112   113   114   115   116   117   118