Page 113 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 113
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Način vrednovanja Samovrednovanje
Troškovnik Nema troškova
Naziv aktivnosti Aktivnosti na satu razrednika: razredna pravila 3.a
razreda, upravljanje emocijama, nenasilno rješavanje
sukoba, razvoj samopoštovanja i pozitivne slike o
sebi, razvoj suradničkih socijalnih vještina, odgovornost
i poštovanje prema vlastitom tijelu; Aktivnosti na satu
prirode i društva: volim sport, ponašanje i naše
zdravlje, voda najzdravije piće.
Ciljevi Unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti bolesti,
promicati pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika
prema zdravlju i sigurnosti. Stjecanje vještina i znanja
potrebnih za mirno rješavanje sukoba i
napetosti. Usvajanje zdravih navika u društvu u odnosu
na određene oblike rizičnih ponašanja (vršnjački
pritisci). Posebnim pedagoškim postupcima poučiti
djecu za snalaženje u komunikaciji, ojačati ih za
samopotvrđivanje, učiti ih zdravoj zabavi, odupiranju
negativnim pritiscima i utjecajima vršnjaka, modnih
trendova. Kroz razgovor i edukativne radionice
prevenirati svaki oblik nasilničkog ponašanja. Pravilnom
prehranom jačati organizam i spriječiti pretilost.
Namjena Osvijestiti važnost zdravog života i pozitivnog odnosa
prema vlastitom tijelu (tjelovježba, san) i hrani (glavni
obroci i međuobroci). Razlikovati prihvatljivo ponašanje
od neprihvatljivog. Naučiti kako ispravno komunicirati s
vršnjacima i odraslima. Upoznati se s pojmom humano
ponašanje te s pojmom odgovornosti kao snošenja
posljedica za svoje ponašanje. Objasniti pojam
samokontrola te nastojati primjenjivati metode
samokontrole u životu. Upoznati sa svakodnevnim
opasnostima kojima su okruženi i naučiti kako im se
oduprijeti. Procijeniti svoje samopoštovanje i jačati ga.
Nositelji Učiteljica Ivana Maltarić, učenici 3. a razreda, stručni
tim Osnovne škole Voltino (pedagog i socijalni
pedagog).
Način realizacije Timskim radom, izradom edukativnih prezentacija,
radionice. Suradnjom s roditeljima i udrugama:
informativni letak, roditeljski sastanci, individualni
razgovori, edukacije, radionice. Suradnjom sa stručnom
službom škole.
Vremenik Tijekom cijele školske godine 2025./ 2026.
Način vrednovanja Samovrednovanje, vršnjačko vrednovanje, upitnici i
ankete.
Troškovnik Troškovi kopiranja potrebnog materijala.
113

