Page 115 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 115

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                                                  upoznati značenje pojma samokontrole te kroz
                                                  primjere i vježbe razvijati vještinu upravljanja vlastitim
                                                  ponašanjem, emocijama i reakcijama,
                                                  naučiti prepoznati potencijalno opasne situacije u
                                                  svakodnevici te se osposobiti za primjenu učinkovitih
                                                  strategija zaštite i izbjegavanja rizika,
                                                  raditi na izgradnji i jačanju samopoštovanja, kroz
                                                  samoprocjenu, pohvale, osvještavanje osobnih
                                                  vrijednosti i pozitivne međuljudske odnose.
                       Nositelji                  Razrednica Paula Kadić
                       Način realizacije          Timski rad, izrada edukativnih prezentacija, radionice
                                                  suradnja s roditeljima: roditeljski sastanci, individualni
                                                  razgovori, edukacije, radionice
                                                  suradnja sa stručnom službom škole

                       Vremenik                   Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja          Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika
                                                  upitnici i ankete za učenike/analiza rezultata
                       Troškovnik                 Troškovi kopiranja

                       Naziv aktivnosti            Aktivnosti na satu razrednika te prirode i društva:
                                                    Naša razredna pravila – što ne želimo; Dijete s
                                                   posebnim potrebama u društvu, Nasilje je loše; Svi
                                                   jednaki – svi različiti; Poštivanje pravila i autoriteta;
                                                   Odgovornost i poštovanje prema vlastitom tijelu; Volim
                                                   sport; Ponašanje i naše zdravlje, Voda najzdravije piće,
                                                   Rescur – na valovima; Abeceda prevencije
                       Ciljevi                     -unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti bolesti,
                                                   promicati pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika
                                                   prema zdravlju i sigurnosti
                                                   -stjecanje vještina i znanja potrebnih za mirno
                                                   rješavanje sukoba i napetosti
                                                   -usvajanje zdravih navika u društvu u odnosu na
                                                   određene oblike rizičnih ponašanja (vršnjački pritisci)
                                                   - Posebnim pedagoškim postupcima poučiti djecu za
                                                   snalaženje u komunikaciji, ojačati ih za
                                                   samopotvrđivanje, učiti ih zdravoj zabavi, odupiranju
                                                   negativnim pritiscima i utjecajima vršnjaka, modnih
                                                   trendova
                                                   -kroz razgovor i edukativne radionice prevenirati svaki
                                                   oblik nasilničkog ponašanja
                                                   --pravilnom prehranom jačati organizam i spriječiti
                                                   pretilost
                       Namjena                     Učenici će kroz razgovor, praktične  demonstracije,
                                                   igru   i  raspravu:






                                                           115
   110   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120