Page 116 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 116

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                                                   - osvijestiti važnost zdravog života i pozitivnog odnosa
                                                   prema vlastitom tijelu (tjelovježba, san) i hrani (glavni
                                                   obroci i međuobroci)
                                                   - moći razlikovati prihvatljivo ponašanje od
                                                   neprihvatljivog
                                                   - naučit će kako ispravno komunicirati s vršnjacima i
                                                   odraslima
                                                   - se upoznati s pojmom humano ponašanje te s pojmom
                                                   odgovornosti kao snošenja posljedica za svoje
                                                   ponašanje
                                                   - objasniti pojam samokontrola te nastojati primjenjivati
                                                   metode samokontrole u životu
                                                   - se upoznati sa svakodnevnim opasnostima kojima su
                                                   okruženi i naučiti kako im se oduprijeti
                                                   - procijeniti svoje samopoštovanje i jačati ga
                       Nositelji                   Razrednica Nina Marčetić
                                                   Stručni suradnici (po dogovoru)
                       Način realizacije           - timski rad, izrada edukativnih prezentacija, radionice
                                                   - suradnja s roditeljima i udrugama: informativni letak,
                                                   roditeljski sastanci, individualni razgovori, edukacije,
                                                   radionice
                                                   - suradnja sa stručnom službom škole
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           -samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika
                                                   - upitnici i ankete za učenike/analiza rezultata
                       Troškovnik                  Troškovi kopiranja

                       Naziv aktivnosti            Aktivnosti na satu razrednika: Kućni red škole – naša
                                                   razredna pravila;Neka krene od mene –  Zalijepi
                                                   etiketu! Organizacija vremena – kako organizirati
                                                   dan,  Naša razredna pravila – što ne želimo; Osjećaji –
                                                   što ću s vama; Ja i ti – slični, a različiti; Rješavanje
                                                   problema; Jačam samopouzdanje; Zdrava prehrana i ja;
                                                   RESCUR na valovima
                       Ciljevi                     – izraziti poželjne osobine koje ljude potiču na dobra
                                                   djela; prepoznati vlastitu moć za pokretanje promjena
                                                   - prepoznati razlike, posebnosti i jedinstvenosti
                                                   karaktera svake osobe; razumjeti da nas razlike čine
                                                   bogatijima; znati izražavati pozitivne misli – kako
                                                   organizirati dan, uskladiti školske obveze i izvanškolske
                                                   aktivnosti. Cilj je djeci pružiti podršku u vremenu
                                                   tranzicije iz razrednu u predmetnu nastavu.
                                                   unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti bolesti,
                                                   promicati pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika
                                                   prema zdravlju i sigurnosti
                                                   -stjecanje vještina i znanja potrebnih za mirno
                                                   rješavanje sukoba i napetosti


                                                           116
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121