Page 116 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 116
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
- osvijestiti važnost zdravog života i pozitivnog odnosa
prema vlastitom tijelu (tjelovježba, san) i hrani (glavni
obroci i međuobroci)
- moći razlikovati prihvatljivo ponašanje od
neprihvatljivog
- naučit će kako ispravno komunicirati s vršnjacima i
odraslima
- se upoznati s pojmom humano ponašanje te s pojmom
odgovornosti kao snošenja posljedica za svoje
ponašanje
- objasniti pojam samokontrola te nastojati primjenjivati
metode samokontrole u životu
- se upoznati sa svakodnevnim opasnostima kojima su
okruženi i naučiti kako im se oduprijeti
- procijeniti svoje samopoštovanje i jačati ga
Nositelji Razrednica Nina Marčetić
Stručni suradnici (po dogovoru)
Način realizacije - timski rad, izrada edukativnih prezentacija, radionice
- suradnja s roditeljima i udrugama: informativni letak,
roditeljski sastanci, individualni razgovori, edukacije,
radionice
- suradnja sa stručnom službom škole
Vremenik Tijekom školske godine 2025./2026.
Način vrednovanja -samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika
- upitnici i ankete za učenike/analiza rezultata
Troškovnik Troškovi kopiranja
Naziv aktivnosti Aktivnosti na satu razrednika: Kućni red škole – naša
razredna pravila;Neka krene od mene – Zalijepi
etiketu! Organizacija vremena – kako organizirati
dan, Naša razredna pravila – što ne želimo; Osjećaji –
što ću s vama; Ja i ti – slični, a različiti; Rješavanje
problema; Jačam samopouzdanje; Zdrava prehrana i ja;
RESCUR na valovima
Ciljevi – izraziti poželjne osobine koje ljude potiču na dobra
djela; prepoznati vlastitu moć za pokretanje promjena
- prepoznati razlike, posebnosti i jedinstvenosti
karaktera svake osobe; razumjeti da nas razlike čine
bogatijima; znati izražavati pozitivne misli – kako
organizirati dan, uskladiti školske obveze i izvanškolske
aktivnosti. Cilj je djeci pružiti podršku u vremenu
tranzicije iz razrednu u predmetnu nastavu.
unaprijediti zdravlje učenika, spriječiti bolesti,
promicati pozitivan stav i odgovorno ponašanje učenika
prema zdravlju i sigurnosti
-stjecanje vještina i znanja potrebnih za mirno
rješavanje sukoba i napetosti
116

