Page 119 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 119

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                                                   - razvijanje socijalnih i komunikacijskih vještina
                                                   - sigurnost i odgovorno ponašanje
                       Namjena                     Poučavanje učenika općim životnim vještinama te
                                                   sprječavanje i suzbijanje neprihvatljivih oblika
                                                   ponašanja.
                       Nositelji                   Razrednica Gordana Barišić Lazar
                                                   Stručni suradnici (po dogovoru)
                       Način realizacije           Timski rad, radionice, suradnja s roditeljima, roditeljski
                                                   sastanci, individualni razgovori, edukacije, radionice,
                                                   suradnja sa stručnim suradnicima škole.
                       Vremenik                    Tijekom cijele nastavne godine.
                       Način vrednovanja           Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika,
                                                   upitnici i ankete za učenike/analiza rezultata.
                       Troškovnik                  Troškovi fotokopiranja.

                       Naziv aktivnosti            - zdravlje i prevencija bolesti
                                                   - socijalne i emocionalne vještine
                                                   - zaštita okoliša i odgovorno ponašanje
                                                   - sigurnost i krizne situacije
                       Ciljevi                     - promicanje zdravog načina života
                                                   - jačanje mentalnog zdravlja i emocionalne pismenosti
                                                   - prevencija nasilja i poticanje nenasilne komunikacije
                                                   - razvijanje socijalnih i komunikacijskih vještina
                                                   - sigurnost i odgovorno ponašanje
                       Namjena                     Poučavanje učenika općim životnim vještinama te
                                                   sprječavanje i suzbijanje neprihvatljivih oblika
                                                   ponašanja.
                       Nositelji                   Razrednica Morana Strahija
                                                   Stručni suradnici (po dogovoru)
                       Način realizacije           Timski rad, radionice, suradnja s roditeljima, roditeljski
                                                   sastanci, individualni razgovori, edukacije, radionice,
                                                   suradnja sa stručnim suradnicima škole.
                       Vremenik                    Tijekom cijele nastavne godine.
                       Način vrednovanja           Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika,
                                                   upitnici i ankete za učenike/analiza rezultata.
                       Troškovnik                  Troškovi fotokopiranja.

                       Naziv aktivnosti             - zdravlje i prevencija bolesti
                                                    - ovisnosti i rizična ponašanja
                                                    - socijalne i emocionalne vještine
                                                    - zaštita okoliša i odgovorno ponašanje
                                                    - sigurnost i krizne situacije
                                                    - slični smo i različiti
                       Ciljevi                      - promicanje zdravog načina života
                                                    - prevencija ovisnosti i rizičnih ponašanja
                                                    - jačanje mentalnog zdravlja i emocionalne
                                                    pismenosti

                                                           119
   114   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124