Page 122 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 122

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                                                   - ukazati na opasnosti konzumiranja sredstava
                                                   ovisnosti
                                                   - jačanje mentalnog zdravlja i emocionalne pismenosti
                                                   - prevencija nasilja i poticanje nenasilne komunikacije
                                                   - razvijanje socijalnih i komunikacijskih vještina
                                                   - sigurnost i odgovorno ponašanje
                       Namjena                     Poticati zdrave prehrambene navike i tjelesnu aktivnost
                                                   učenika.
                                                   Poučavanje učenika općim životnim vještinama te
                                                   sprječavanje i suzbijanje neprihvatljivih oblika
                                                   ponašanja.
                       Nositelji                   Razrednica Maja Burazin
                                                   Stručni suradnici (po dogovoru)
                       Način realizacije           Timski rad, izrada edukativnih prezentacija, radionice,
                                                   suradnja s roditeljima, roditeljski sastanci, individualni
                                                   razgovori, edukacije, radionice, suradnja sa stručnim
                                                   suradnicima škole.
                       Vremenik                    Tijekom cijele nastavne godine.
                       Način vrednovanja           Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika,
                                                   upitnici i ankete za učenike/analiza rezultata.
                                                   Kvizovi i prezentacije učenika.
                       Troškovnik                  Troškovi fotokopiranja.


                       Naziv aktivnosti            UČIMO, OSJEĆAMO, RAZUMIJEMO I MIJENJAMO
                       Ciljevi                     Razvijati osjećaj pripadnosti, međusobnog poštovanja i
                                                   suradnje među učenicima kroz osvještavanje osobne
                                                   uloge u razrednoj zajednici. Potaknuti učenike na
                                                   razmišljanje o vlastitom doprinosu pozitivnoj razrednoj
                                                   klimi te osnažiti njihove socijalne i emocionalne
                                                   vještine. Preventivni program usmjeren je na razvijanje
                                                   osjećaja pripadnosti, međusobnog poštovanja i
                                                   suradnje među učenicima. Kroz niz aktivnosti učenici
                                                   će osvijestiti vlastitu ulogu u razrednoj zajednici,
                                                   prepoznati načine na koje mogu doprinijeti pozitivnoj
                                                   razrednoj klimi te razvijati socijalne i emocionalne
                                                   vještine potrebne za uspješno funkcioniranje u
                                                   grupi. Također su u rad uključeni i roditelji. Program se
                                                   provodi uz korištenje međupredmetnih tema kao
                                                   što su: Osobni i socijalni razvoj, Građanski odgoj i
                                                   obrazovanje, Zdravlje i Učiti kako učiti
                       Namjena                     Učenicima 8.b razreda
                       Nositelji                   Ljiljana Hanžek, prof. TZK
                       Način realizacije           Aktivnosti će se provoditi kroz učenje, kroz radionice,
                                                   grupni rad, refleksije i interaktivne zadatke, učenici će
                                                   imati priliku: razvijati empatiju i aktivno slušanje, učiti
                                                   kako konstruktivno rješavati sukobe, prepoznati


                                                           122
   117   118   119   120   121   122   123   124   125   126   127