Page 122 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 122
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
- ukazati na opasnosti konzumiranja sredstava
ovisnosti
- jačanje mentalnog zdravlja i emocionalne pismenosti
- prevencija nasilja i poticanje nenasilne komunikacije
- razvijanje socijalnih i komunikacijskih vještina
- sigurnost i odgovorno ponašanje
Namjena Poticati zdrave prehrambene navike i tjelesnu aktivnost
učenika.
Poučavanje učenika općim životnim vještinama te
sprječavanje i suzbijanje neprihvatljivih oblika
ponašanja.
Nositelji Razrednica Maja Burazin
Stručni suradnici (po dogovoru)
Način realizacije Timski rad, izrada edukativnih prezentacija, radionice,
suradnja s roditeljima, roditeljski sastanci, individualni
razgovori, edukacije, radionice, suradnja sa stručnim
suradnicima škole.
Vremenik Tijekom cijele nastavne godine.
Način vrednovanja Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika,
upitnici i ankete za učenike/analiza rezultata.
Kvizovi i prezentacije učenika.
Troškovnik Troškovi fotokopiranja.
Naziv aktivnosti UČIMO, OSJEĆAMO, RAZUMIJEMO I MIJENJAMO
Ciljevi Razvijati osjećaj pripadnosti, međusobnog poštovanja i
suradnje među učenicima kroz osvještavanje osobne
uloge u razrednoj zajednici. Potaknuti učenike na
razmišljanje o vlastitom doprinosu pozitivnoj razrednoj
klimi te osnažiti njihove socijalne i emocionalne
vještine. Preventivni program usmjeren je na razvijanje
osjećaja pripadnosti, međusobnog poštovanja i
suradnje među učenicima. Kroz niz aktivnosti učenici
će osvijestiti vlastitu ulogu u razrednoj zajednici,
prepoznati načine na koje mogu doprinijeti pozitivnoj
razrednoj klimi te razvijati socijalne i emocionalne
vještine potrebne za uspješno funkcioniranje u
grupi. Također su u rad uključeni i roditelji. Program se
provodi uz korištenje međupredmetnih tema kao
što su: Osobni i socijalni razvoj, Građanski odgoj i
obrazovanje, Zdravlje i Učiti kako učiti
Namjena Učenicima 8.b razreda
Nositelji Ljiljana Hanžek, prof. TZK
Način realizacije Aktivnosti će se provoditi kroz učenje, kroz radionice,
grupni rad, refleksije i interaktivne zadatke, učenici će
imati priliku: razvijati empatiju i aktivno slušanje, učiti
kako konstruktivno rješavati sukobe, prepoznati
122

