Page 120 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 120

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                                                    - prevencija nasilja i poticanje nenasilne komunikacije
                                                    - razvijanje socijalnih i komunikacijskih vještina
                                                    - sigurnost i odgovorno ponašanje
                       Namjena                      Poučavanje učenika općim životnim vještinama te
                                                    sprječavanje i suzbijanje neprihvatljivih oblika
                                                    ponašanja.   Prepoznavanja vlastitih osjećaja i
                                                    upravljanje njima. Prepoznavanja osjećaja drugih
                                                    učenika i povećanje empatije. Prepoznavanje i
                                                    suzbijanja nepoželjnog ponašanja učenika u razredu.
                                                    Poticanja suradnje u razredu, prihvaćanja i uvažavanje
                                                    različitosti i pružanja podrške. Njegovati interese i
                                                    želje učenika i poticati kreativnost, maštovitost i
                                                    talente .
                       Nositelji                    Razrednica Sanja Benković
                                                    Stručni suradnici (po dogovoru)
                       Način realizacije            Timski rad, izrada edukativnih prezentacija, radionice,
                                                    suradnja s roditeljima, roditeljski sastanci, individualni
                                                    razgovori, edukacije, radionice na satu razrednika,
                                                    suradnja sa stručnim suradnicima škole.
                       Vremenik
                                                    Tijekom cijele školske godine

                       Način vrednovanja            Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika,
                                                    upitnici i ankete za učenike/analiza rezultata. Kvizovi i
                                                    prezentacije učenika.
                       Troškovnik
                                                    Troškovi fotokopiranja.



                       Naziv aktivnosti            - zdravlje i prevencija bolesti
                                                   - ovisnosti i rizična ponašanja
                                                   - socijalne i emocionalne vještine
                                                   - zaštita okoliša i odgovorno ponašanje
                                                   - sigurnost i krizne situacije
                                                   - slični smo i različiti
                       Ciljevi                     - promicanje zdravog načina života
                                                   - prevencija ovisnosti i rizičnih ponašanja
                                                   - jačanje mentalnog zdravlja i emocionalne pismenosti
                                                   - prevencija nasilja i poticanje nenasilne komunikacije
                                                   - razvijanje socijalnih i komunikacijskih vještina
                                                   - sigurnost i odgovorno ponašanje
                       Namjena                     Poučavanje učenika općim životnim vještinama te
                                                   sprječavanje i suzbijanje neprihvatljivih oblika
                                                   ponašanja.   Prepoznavanja vlastitih osjećaja
                                                   i i upravljanje njima. Prepoznavanja osjećaja drugih
                                                   učenika i povećanje empatije. Prepoznavanje i
                                                   suzbijanja nepoželjnog ponašanja učenika u razredu.
                                                   Poticanja suradnje u razredu, prihvaćanja i uvažavanje

                                                           120
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125