Page 108 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 108

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            ŠKOLICA OTPORNOSTI KAD PROBLEM SE RIJEŠI,
                                                   OTPORNOST NAM SE SMIJEŠI!
                                                   pomoć situacijskih kartica, razredni sastanak, suradnja u
                                                   rješavanju problema, „kutić brzih oporavaka“, vježbe
                                                   opuštanja, „mirni kutak“, tri dobre strane
                                                   dana, izražavanje osjećaja, darivanje i primanje pohvale,
                                                   traženje i davanje savjeta, trenutak
                                                   povjerenja, upoznavanje Virtića, kreativne radionice,
                                                   aktivnosti prema talentima, podjela uloga u timu /
                                                   izrada i prikazivanje predstave.
                                                   Suradnja s roditeljima i udrugama: informativni letak,
                                                   roditeljski sastanci, individualni razgovori, edukacije,
                                                   radionice. Suradnja sa stručnom službom škole.
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika.
                                                   Refleksije učenika i učitelja.
                                                   Praćenje napredovanja učenika u otpornosti.
                                                   Radni listići za učenike. Portfolio i dnevnik rada.
                                                   Upitnici za učenike i roditelje. Prezentacije rada.
                       Troškovnik                  Troškovi za kopiranje radnih listića, izradu mapa učenika
                                                   i dokumentacijske mape.
                                                   Usavršavanje učitelja (edukacije, literatura).


                       Naziv aktivnosti            Aktivnosti u sklopu predmeta Sata razrednika, Prirode i
                                                   Društva te Izvannastavne aktivnosti Zdravići te u
                                                   projektima 20 dana dobrote, Dan ružičastih majica,
                                                   Zdravići.
                                                   Kućni red škole, Razredna pravila, Različiti smo, jednako
                                                   smo vrijedni, Brinemo o sebi, živimo zdravo, Podijelimo
                                                   dobrotu, Bontončić za djecu, Zdravlje je najveće
                                                   bogatstvo, Želim učiti, učenjem do uspjeha, Odgovorno
                                                   ponašanje u domu, Ja i drugi u zajednici, Mi smo slični i
                                                   različiti, Ja i drugi u zajednici, Mi smo slični i
                                                   različiti, Čuvajmo svoje zdravlje, Pravilna
                                                   prehrana, Čuvajmo čistoću okoliša
                       Ciljevi                     Promiče solidarnost u razredu. Promiče kvalitetu života
                                                   u razredu. Uočava povezanost između prirode i
                                                   zdravoga života. Prepoznaje važnost dobronamjernoga
                                                   djelovanja prema ljudima i prirodi. Opisuje važnost
                                                   redovite tjelesne aktivnosti za rast i razvoj. Razlikuje
                                                   osnove pravilne od nepravilne prehrane i opisuje
                                                   važnost tjelesne aktivnosti. Prepoznaje igru kao važnu
                                                   razvojnu i društvenu aktivnost. Prepoznaje i izbjegava
                                                   opasnosti kojima je izložen u kućanstvu i
                                                   okolini. Razlikuje osnovne emocije i razvija
                                                   empatiju. Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i


                                                           108
   103   104   105   106   107   108   109   110   111   112   113