Page 108 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 108
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti ŠKOLICA OTPORNOSTI KAD PROBLEM SE RIJEŠI,
OTPORNOST NAM SE SMIJEŠI!
pomoć situacijskih kartica, razredni sastanak, suradnja u
rješavanju problema, „kutić brzih oporavaka“, vježbe
opuštanja, „mirni kutak“, tri dobre strane
dana, izražavanje osjećaja, darivanje i primanje pohvale,
traženje i davanje savjeta, trenutak
povjerenja, upoznavanje Virtića, kreativne radionice,
aktivnosti prema talentima, podjela uloga u timu /
izrada i prikazivanje predstave.
Suradnja s roditeljima i udrugama: informativni letak,
roditeljski sastanci, individualni razgovori, edukacije,
radionice. Suradnja sa stručnom službom škole.
Vremenik Tijekom školske godine 2025./2026.
Način vrednovanja Samovrednovanje i vršnjačko vrednovanje učenika.
Refleksije učenika i učitelja.
Praćenje napredovanja učenika u otpornosti.
Radni listići za učenike. Portfolio i dnevnik rada.
Upitnici za učenike i roditelje. Prezentacije rada.
Troškovnik Troškovi za kopiranje radnih listića, izradu mapa učenika
i dokumentacijske mape.
Usavršavanje učitelja (edukacije, literatura).
Naziv aktivnosti Aktivnosti u sklopu predmeta Sata razrednika, Prirode i
Društva te Izvannastavne aktivnosti Zdravići te u
projektima 20 dana dobrote, Dan ružičastih majica,
Zdravići.
Kućni red škole, Razredna pravila, Različiti smo, jednako
smo vrijedni, Brinemo o sebi, živimo zdravo, Podijelimo
dobrotu, Bontončić za djecu, Zdravlje je najveće
bogatstvo, Želim učiti, učenjem do uspjeha, Odgovorno
ponašanje u domu, Ja i drugi u zajednici, Mi smo slični i
različiti, Ja i drugi u zajednici, Mi smo slični i
različiti, Čuvajmo svoje zdravlje, Pravilna
prehrana, Čuvajmo čistoću okoliša
Ciljevi Promiče solidarnost u razredu. Promiče kvalitetu života
u razredu. Uočava povezanost između prirode i
zdravoga života. Prepoznaje važnost dobronamjernoga
djelovanja prema ljudima i prirodi. Opisuje važnost
redovite tjelesne aktivnosti za rast i razvoj. Razlikuje
osnove pravilne od nepravilne prehrane i opisuje
važnost tjelesne aktivnosti. Prepoznaje igru kao važnu
razvojnu i društvenu aktivnost. Prepoznaje i izbjegava
opasnosti kojima je izložen u kućanstvu i
okolini. Razlikuje osnovne emocije i razvija
empatiju. Učenik iskazuje pozitivna i visoka očekivanja i
108

