Page 36 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 36

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            PRODUŽENI BORAVAK 1.C RAZREDA
                                                   PRIČA, DOBRA STRANA ČITANJA
                                                   zajednice. Prezentacija rada: u nastavi, izložbama u
                                                   školi i izvan nje (knjižnica Voltino)
                       Troškovnik                  /

                       Naziv aktivnosti             INA 2.A - ZNANSTVENICI - KREATIVCI
                       Ciljevi                     Organiziranje pokusnih elemenata sa sadržajima
                                                   prirodoslovlja i samostalno izvođenje manjih pokusa i
                                                   istraživanja te njihova primjena u životnom
                                                   okruženju. Približiti učenicima znanstvene sadržaje,
                                                   primjerene njihovoj dobi, omogućiti učenicima
                                                   upoznavanje i shvaćanje osnovnih zakonitosti i
                                                   procesa koji vladaju u prirodi, kao i osposobiti učenike
                                                   da iz povezane sadržajne cjeline izdvoje pojedinačni
                                                   problem, prouče ga i tako stečeno znanje upotrijebe za
                                                   razumijevanje cjeline. Također, kod učenika se
                                                   nastoje pobuditi zanimanje i želja za stvaranjem,
                                                   otkrivanjem i istraživačkim radom. Učenicima se
                                                   stvaraju uvjeti kroz koje će otkriti svoje sposobnosti
                                                   te značajke i vrijednost suradničkog učenja. Razvijanje
                                                   svojih potencijala.
                                                   Razviti pozitivan stav i zanimanje za učinkovito i
                                                   kreativno sudjelovanje u životu zajednice u kojoj
                                                   učenici žive maštovitim korištenjem kućanskog otpada i
                                                   ostalih materijala u izradi uporabnih predmeta.
                                                   Primjena strategija učenja i rješavanje problema.
                                                   Razvijanje poduzetničkog duha.
                       Namjena                     Svim kreativnim i znatiželjnim učenicima koji uz
                                                   kreativnost i maštovitost razvijaju pravilan odnos
                                                   prema prirodi i prirodnim resursima.
                       Nositelji                    Učiteljice 2.a: Marica Rukljač i Nevenka Dimač
                       Način realizacije            Učionički rad i izvanučioničke aktivnosti – individualni
                                                   rad, rad u paru, timsko – suradnički rad.
                       Vremenik                     Tjedan A – petak – 5. sat – 11,30 – 12,15
                                                    Tjedan B – četvrtak – 5. sat – 11,30 – 12, 15 15
                                                   U organiziranom vremenu produženog boravka
                       Način vrednovanja            Sudjelovanje u aktivnostima, samopraćenje  i
                                                   samoprocjenjivanje osobnog rada i   uspješnosti  u
                                                   kreativnosti I izvođenju jednostavnih pokusa I
                                                   istraživanja.
                       Troškovnik                   Različiti potrošni materijal. Trošak kopiranja,
                                                   plastificiranja, za dokumentacijske mape i usavršavanje
                                                   učitelja.






                                                            36
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41