Page 37 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 37
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti INA 2.B - LJUDI, VELIKI OSJEĆAJI
Ciljevi Poticati emocionalnu inteligenciju i pismenost kod
učenika. Razvijati samoregulaciju. Osposobiti učenike
za pravilno iskazivanje vlastitih osjećaja i
prepoznavanje osjećaja drugih. Razvijanje empatije.
Namjena Razvijati učeničke socijalne i komunikacijske vještine.
Osnažiti učenike na izražavanje vlastitih stavova i
mišljenja na pravilan način. Osvijestiti da je svaki
osjećaj potreban za kvalitetan život te naučiti učenike
kako da se što bolje nose s onime što ih
preplavljuje. Razvijanjem empatije upoznati učenike s
različitostima koje svaka osoba nosi. Poticanje
prijateljske atmosfere.
Nositelji Učenici 2.b i učiteljica Magdalena Šandor
Način realizacije Tijekom redovne nastave
Vremenik Tijekom nastavne godine, 1 sat tjedno
Način vrednovanja Samovrednovanje
Troškovnik Nema troškova
Naziv aktivnosti INA 2.B ZAIGRAJMO MATKU
Ciljevi Omogućiti djetetu siguran i ugodan boravak u školi
nakon redovne nastave. Kroz organizirani odgojno-
obrazovni rad, slobodno i organizirano vrijeme
osposobiti učenike za kreativno korištenje slobodnog
vremena, samostalno, redovito, odgovorno i suradničko
učenje; „učiti kako učiti“. Planiranjem i ostvarivanjem
među predmetnih tema razvijati ključne učeničke
kompetencije. Učenici će razvijati pozitivan odnos i
umijeće učenja, odgovornost za svoj uspjeh i napredak,
svijest o postignućima te pripravnost za cjeloživotno
učenje.
Namjena Razvijati pozitivne i prijateljske odnose i
zajedništvo učenika u PB-u.
Učenici će razvijati kreativnost i upornost u radu ,naučiti
nove likovne tehnike rada, razvijati drugačiji pogled na
matematičke probleme i rješavati ih kroz igru, razvijati
finu motoriku, razvijati smisao za lijepo, razvijati i
bogatiti dječji rječnik, slušati ,opažati .
Nositelji Učiteljica Maja Poljski i učenici 2.b razreda
Način realizacije Tijekom organiziranog vremena u produženom
boravku
Vremenik Utorak-13.15-14.00
1 sat tjedno, tijekom školske godine Ukupno: 35 sati
Način vrednovanja Sustavno praćenje i vrjednovanje individualnog razvoja i
odnosa među učenicima. Prepoznavanje i praćenje
darovitih učenika i učenika s teškoćama u učenju i
37

