Page 37 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 37

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            INA 2.B -  LJUDI, VELIKI OSJEĆAJI
                       Ciljevi                      Poticati emocionalnu inteligenciju i pismenost kod
                                                   učenika. Razvijati samoregulaciju. Osposobiti učenike
                                                   za pravilno iskazivanje vlastitih osjećaja i
                                                   prepoznavanje osjećaja drugih. Razvijanje empatije.
                       Namjena                      Razvijati učeničke socijalne i komunikacijske vještine.
                                                   Osnažiti učenike na izražavanje vlastitih stavova i
                                                   mišljenja na pravilan način. Osvijestiti da je svaki
                                                   osjećaj potreban za kvalitetan život te naučiti učenike
                                                   kako da se što bolje nose s onime što ih
                                                   preplavljuje.  Razvijanjem empatije upoznati učenike s
                                                   različitostima koje svaka osoba nosi. Poticanje
                                                   prijateljske atmosfere.
                       Nositelji                    Učenici 2.b i učiteljica Magdalena Šandor
                       Način realizacije            Tijekom redovne nastave
                       Vremenik                     Tijekom nastavne godine, 1 sat tjedno
                       Način vrednovanja            Samovrednovanje
                       Troškovnik                   Nema troškova


                       Naziv aktivnosti            INA 2.B ZAIGRAJMO MATKU
                       Ciljevi                     Omogućiti djetetu siguran i ugodan boravak u školi
                                                   nakon redovne nastave. Kroz organizirani odgojno-
                                                   obrazovni rad, slobodno i organizirano vrijeme
                                                   osposobiti učenike za kreativno korištenje slobodnog
                                                   vremena, samostalno, redovito, odgovorno i suradničko
                                                   učenje; „učiti kako učiti“. Planiranjem i ostvarivanjem
                                                   među predmetnih tema razvijati ključne učeničke
                                                   kompetencije. Učenici će razvijati pozitivan odnos i
                                                   umijeće učenja, odgovornost za svoj uspjeh i napredak,
                                                   svijest o postignućima te pripravnost za cjeloživotno
                                                   učenje.
                       Namjena                     Razvijati pozitivne i prijateljske odnose i
                                                   zajedništvo učenika u PB-u.
                                                   Učenici će razvijati kreativnost i upornost u radu ,naučiti
                                                   nove likovne tehnike rada, razvijati drugačiji pogled na
                                                   matematičke probleme i rješavati ih  kroz igru, razvijati
                                                   finu motoriku, razvijati smisao za lijepo, razvijati i
                                                   bogatiti dječji rječnik, slušati ,opažati .
                       Nositelji                   Učiteljica Maja Poljski i učenici 2.b razreda
                       Način realizacije           Tijekom organiziranog vremena u produženom
                                                   boravku
                       Vremenik                    Utorak-13.15-14.00
                                                   1 sat tjedno, tijekom školske godine   Ukupno: 35 sati
                       Način vrednovanja           Sustavno praćenje i vrjednovanje individualnog razvoja i
                                                   odnosa među učenicima. Prepoznavanje i praćenje
                                                   darovitih učenika i učenika s teškoćama u učenju i

                                                            37
   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41   42