Page 40 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 40
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti ŠKOLICA HEKLANJA „CVIJETAK“
Izvannastavna aktivnost u PB-u / Zadružna sekcija
društvene mreže. Upitnici i ankete za učenike, roditelje
i suradnike.
Troškovnik Radionički materijal, stručna literatura i stručno
usavršavanje.
Naziv aktivnosti DRAMSKA SKUPINA; Veseli glumci – 3.b
Ciljevi Razvijati maštu i kreativno izražavanje kroz igru uloga,
dramatizaciju i improvizaciju.
Potaknuti verbalnu i neverbalnu
komunikaciju primjenom dramskih tehnika (mimika,
gesta, pokret, glas).
Unaprjeđivati govorne vještine i izražajno čitanje kroz
rad na dikciji, intonaciji i ritmu govora.
Razvijati samopouzdanje i sigurnost u javnom
nastupu kroz nastupe pred vršnjacima i sudjelovanje u
zajedničkim izvedbama.
Poticati suradnju, timski rad i međusobno poštovanje u
zajedničkom stvaranju dramskog izraza.
Razvijati sposobnost slušanja, opažanja i
koncentracije kroz izvođenje zadataka koji zahtijevaju
pažnju i odgovornost.
Upoznati osnovne elemente dramskog stvaralaštva (lik,
radnja, scena, kostim, rekvizit) i koristiti ih u izvedbi.
Potaknuti emocionalnu pismenost i empatiju kroz
razumijevanje i prikazivanje različitih uloga i osjećaja.
Razvijati kulturu izražavanja i estetsku osjetljivost kroz
aktivno sudjelovanje u izvedbi i recepciji dramskog
sadržaja.
Namjena Dramska radionica namijenjena je poticanju cjelovitog
razvoja učenika kroz kreativno izražavanje, igru i
scensku interpretaciju. Kroz strukturirane aktivnosti,
učenici razvijaju komunikacijske, socijalne, emocionalne
i govorne vještine, uz naglasak na međusobnu suradnju,
samopouzdanje i maštovitost. Radionica omogućuje
učenicima siguran i poticajan prostor za istraživanje
različitih uloga, izražavanje emocija te razvijanje
osjećaja za ritam, govor i pokret. Istovremeno, pridonosi
stvaranju pozitivne slike o sebi i prihvaćanju drugih,
čime podupire razvoj empatije, tolerancije i kulturnog
izražavanja. Kroz igru i stvaralaštvo, dramska radionica
doprinosi i lakšem savladavanju nastavnih sadržaja iz
jezika i književnosti, potičući učenike na aktivno
slušanje, razumijevanje i govorno izražavanje.
Nositelji Učiteljica Paula Kadić
Način realizacije Dramske igre i igre zagrijavanja
40

