Page 44 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 44

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            ŠAH - 4.B
                       Vremenik                    Petak, 5.sat od 11,30-12,15 A tjedan
                                                   Ponedjeljak, 5.sat od 11,30-12,15 B tjedan
                       Način vrednovanja           praćenje tijekom školske godine, vrednovanje prema
                                                   ostvarenim rezultatima
                       Troškovnik                  simbolične nagrade

                       Naziv aktivnosti            DOMAĆINSTVO – 4.C
                       Ciljevi                     Razvijati samostalnost, odgovornost i radne navike.
                                                   Usvajati osnovne životne i praktične vještine (kuhanje,
                                                   šivanje, održavanje higijene…), poticati kreativnost,
                                                   urednost i timski rad. Osposobiti učenike za
                                                   svakodnevne životne situacije, razvijati posebne
                                                   vještine potrebnih za vođenje brige o sebi i drugima.
                       Namjena                     Aktivnost je namijenjena svim učenicima 4.C odjela, a u
                                                   njoj će sudjelovati sukladno svojim mogućnostima.
                       Nositelji                   Ria Tomić – učiteljica 4.C razreda
                                                   Učenici 4.C razreda
                       Način realizacije           Provodit će se radionice (praktične vježbe kuhanja,
                                                   izrade jednostavnih predmeta, osnovnih ručnih radova
                                                   i sl.), timski i individualni rad u učionici, edukativni
                                                   razgovori i prezentacije.
                       Vremenik                    Tijekom nastavne godine. Jedan nastavni sat tjedno.
                       Način vrednovanja           Praćenje aktivnosti i angažmana učenika, procjena
                                                   urednosti i samostalnosti, samovrednovanje učenika
                                                   (kratke refleksije o naučenom).
                       Troškovnik                  Materijal za radionice, sitni pribor i materijali, potrošni
                                                   materijal.


                                                    POSJET KAZALIŠTU, KINU, KNJIŽNICI, GALERIJAMA I
                        Naziv aktivnosti
                                                    DRUGIM USTANOVAMA

                        Ciljevi                     -poticanje samostalnosti i stvaralačkog rada učenika
                                                    -razvijanje vlastitog mišljenja i uvažavanja tuđeg
                                                    mišljenja
                                                    -jačanje svijesti i potrebe za kulturnim uzdizanjem
                        Namjena                     -povezivanje nastavnih sadržaja s kazališnom
                                                    predstavom, djelima za cjelovito čitanje, filmovima,
                                                    izložbama…
                                                    -uočavanje pojava, stjecanje i povezivanje znanja sa
                                                    sadržajem koji je učenicima predstavljen
                                                    -učenje o važnosti stečenih znanja u svakodnevnom
                                                    životu
                        Nositelji                   -učitelji hrvatskoga jezika (Darijo Marković, Branka
                                                    Vukadinović, Sanja Benković)
                                                    -učenici od 5. do 8. razreda


                                                            44
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49