Page 42 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 42
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti GLAZBENO SCENSKA SKUPINA – 3.C
emocionalni, socijalni, estetski, i tjelesni razvoj, a utječe
i na formiranje pogleda na svijet.
Namjena Ova aktivnost priprema učenike za životne situacije, da
razlikuju maštu od stvarnosti te ih povezuje s drugim
učenicima i stvara pozitivne odnose s njima. Učenici
spontano procesuiraju pozitivne i negativne emocije,
razvijaju samokontrolu, toleranciju, strpljenje, slušanje i
poštivanje drugih.
Nositelji Učiteljica Nina Marčetić
Način realizacije Aktivnost se realizira različitim oblicima rada kroz
dramske igre i radionice. Realizacija se odnosi na
dramske vježbe, čitanje i dramatizaciju književnih
predložaka te glazbenoscenski nastup.
Vremenik Jedan sat tjedno tijekom nastavne godine.
Način vrednovanja Navedena izvannastavna aktivnost će se vrednovati
ovisno o postignutim i ostvarenim ciljevima, sukladno
planu i programu aktivnosti, po njenom završetku.
Troškovnik Troškovnik će ovisiti o eventualnim troškovima
kostimografije i scenografije.
Naziv aktivnosti ŠKRINJICA ČUVARICA DJEČJIH SRCA- socio-
emocionalna radionica 3.C
Ciljevi Edukativno – kreativnom igraonicom poticati
kreativnost i maštu koja omogućava pravilan razvoj
samopouzdanja i pozitivne slike o sebi, poučavanje
metodama nenasilne komunikacije, upravljanje
osjećajima i sukobima i učenje tehnici vršnjačke
medijacije. Učenici će kroz igru i na njima zanimljiviji
način dolaziti do dubljeg proučavanja i otkrivanja
spoznaja oko sebe.
Kroz kreativno izražavanje i mini projekte bilježe svoje
rezultate, razvoj fine motorike, igre s pravilima, u
prostoru, u paru, u grupi.
Razvijanje interesa prema znanstvenim pokusima i
spoznavanju svijeta u kojem žive
Namjena Učenici će aktivno doprinositi miru u školskoj zajednici
razvijanjem nenasilne kulture komuniciranja,
osnaživanje i izgradnja učeničkih kompetencija
Poticanje prirodenih stvaralačkih i istraživačkih
sposobnosti djece
Učenici će razviti praktično-radne navike i kulturu rada
samostalnim i skupnim oblicima komunikacije i
učeničkog stvaralaštva, što će moći primijeniti u učenju,
radu i svakodnevnom životu.
Nositelji I.Pierobon Šikman, interesna skupina učenika 3.c PB-a
42

