Page 50 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 50

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            ODBOJKA
                       Način vrednovanja           Vrednovat će se kroz uključivanje što većeg  broja
                                                   učenika i provođenja natjecanja u samoj školi –
                                                   međuškolskom natjecanju na razini grada Zagreba.
                       Troškovnik                  Pomoćna sredstva prema potrebi osigurat će  škola.

                       Naziv aktivnosti            PLESNA SKUPINA
                       Ciljevi                     Za učenike koji žele više.
                                                   1. Učenice će vježbati plesne elemente kroz
                                                   izvannastavnu aktivnost.
                                                   2. Učenice će ujedno učiti surađivati u timu. Igra i sport
                                                   su sastavni dio života ljudi različite dobi i društvenog
                                                   položaja, pogotovo djece i mladeži. Danas se sve više
                                                   teži da se svako dijete razvija ne samo u svojim umnim,
                                                   čuvstvenim, društvenim i duhovnim dimenzijama nego
                                                   i u psihofizičkim. Sport je ljudskoj prirodi “prirođena”
                                                   aktivnost. On budi jak interes i ima snažnu privlačnost.
                                                   3. Afektivno utjecati na učenike jer je veliki odgojni
                                                   potencijal i odgojna snaga. Sport je izvanredno odgojno
                                                   sredstvo. On omogućava djeci da razvijaju svoje
                                                   humane kvalitete i promiče autentične ljudske
                                                   vrijednosti.
                       Namjena                     Učenicima od  5. razreda do 8. razreda.
                       Nositelji                   Ljiljana Hanžek, prof. TZK
                       Način realizacije           Aktivnosti će se provoditi kroz učenje, vježbanje
                                                   plesnih elemenata. Učenice će nastupati na različitim
                                                   školskim aktivnostima koja su vezana za kulturni dio
                                                   škole.
                       Vremenik                    Tijekom cijele školske godine,  kroz jedan sat tjedno.
                       Način vrednovanja           Vrednovat će se kroz  uključivanje  što većeg broj
                                                   učenica i nastupanja na različitim školskim
                                                   aktivnostima.
                       Troškovnik                  Pomoćna sredstva prema potrebi osigurat će škola (do
                                                   50 EUR).


                       Naziv aktivnosti            RADIONICA KERAMIKE
                       Ciljevi                     Poticanje učenika na kreativno korištenje slobodnog
                                                   vremena.
                                                   Razvijanje fine motorike prilikom modeliranja
                                                   gline. Izražavanje kreativnosti i upornosti kroz
                                                   izradu keramike.
                                                   Potaknuti svijest kod učenika na vrstu alfabetskog
                                                   pisma, glagoljicu prilikom modeliranja gline i urezivanja
                                                   oblika pisma.
                       Namjena                     Razviti stvaralački način izražavanja i mogućnost
                                                   dokazivanja u kreativnom izričaju.

                                                            50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55