Page 55 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 55

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            PROGRAM  RADA PRODUŽENOG BORAVKA
                                                   OD 1. DO 3. RAZREDA U SVIJETU PRIJATELJSTVA, IGRE,
                                                   IGRAČAKA I  UČENJA
                                                   lazbene igraonice, tjelesne aktivnosti, recikliranje i likov
                                                   ne majstorije...
                                                   Zbirke metodičkih rukotvorina i didaktičkih razrednih ku
                                                   tića: slovarice, vježbenice, rječnici, pravopisi, spomenari
                                                   , pamtilice, razredne slikovnice, priče, romani i novine,
                                                   dnevnik učenja, opuštalice, društvene igre, brojevne crt
                                                   e, bojanke...
                                                   Razredni projekti, školski projekti, preventivni programi
                                                   , etwinning projekti, izvannastavne i izvanškolske aktivn
                                                   osti, zajedničke aktivnosti u suradnji s razrednim
                                                   učiteljima i voditeljima školskih
                                                   projekata, druženja i radionice s roditeljima i vanjskim s
                                                   uradnicima.
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                                                   25 sati tjedno (organizirano vrijeme – 10 sati, učenje –
                                                   10 sati, slobodno vrijeme/dežurstvo – 5
                                                   sati): ukupno 875 sati u školskoj godini.
                       Način vrednovanja           Sustavno praćenje individualnog razvoja učenika i odno
                                                   sa među učenicima. Sustavno vrednovanje za učenje, vr
                                                   ednovanje kao učenje – samovrednovanje i vršnjačko vr
                                                   ednovanje. Prepoznavanje, poticanje i praćenje daroviti
                                                   h učenika. Prepoznavanje, praćenje i pružanje pomoći u
                                                   čenicima s teškoćama u učenju i ponašanju. Predavanja
                                                    učenika, vršnjačka pomoć u učenju, mentorstvo darovi
                                                   tih učenika. Veća samostalnost i odgovornije ponašanje
                                                    učenika u izvršavanju svih obveza u školi i izvan nje, po
                                                   zitivan stav o aktivnom sudjelovanju u odgojno – obraz
                                                   ovnom i kulturnom životu škole, zajednice i grada.
                                                   Prezentacija rada u školi i izvan nje: u nastavi,
                                                   video konferencijama, na javnim događanjima, smotra
                                                   ma, sajmovima, natječajima, izložbama...
                                                   Informiranje javnosti: mrežna stranica škole, školski list,
                                                    projektni letak, objava u medijima, izrada projektnih m
                                                   aterijala, stranice na društvenim mrežama.
                       Troškovnik                  Troškovi za kopiranje radnog materijala, tonere, radioni
                                                   čki materijal, papire u boji, plakatni papir, dokumentacij
                                                   ske mape, opremanje razrednih kutića, izradu didaktički
                                                   h materijala te stručno usavršavanje učitelja.








                                                            55
   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59   60