Page 54 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 54
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
6. PROGRAM RADA PRODUŽENOG BORAVKA
Naziv aktivnosti PROGRAM RADA PRODUŽENOG BORAVKA
OD 1. DO 3. RAZREDA U SVIJETU PRIJATELJSTVA, IGRE,
IGRAČAKA I UČENJA
Ciljevi Siguran i ugodan boravak učenika nakon nastave u pose
bno uređenoj poticajnoj sredini kroz organizirano i stru
čno vođeno vrijeme za igru, odmor i prehranu, učenje i
izradu zadaće, ponavljanje i uvježbavanje nastavnih sad
ržaja iz redovite nastave u korelaciji s razrednim i školsk
im projektima, izvannastavnim aktivnostima, slobodnim
aktivnostima te međupredmetnim temama. Omogućiti
svakom učeniku da upozna sebe i svoje talente, da
razvija svoje vrline i potencijale kroz veselo i kreativno
druženje, igru u učenju i poučavanju, projektnu
nastavu, obogaćivanje nastave, istraživanje, edukativne
radionice, kreativne radionice te uporabu suvremene
tehnologije u skladu s interesima, željama i potrebama
učenika. Pripremiti učenike za samostalno, redovito i o
dgovorno pisanje zadaće i učenje te praćenje i samovre
dnovanje napretka u učenju.
Namjena Program produženog boravka namijenjen je učenicima
od 1. do
3. razreda koji se organizira neposredno nakon redovite
nastave, u trajanju od 12 do 17 sati.
Nositelji Učiteljice u PB-u: Anamarija Čorko,
Nevenka Dimač, Ivana Dumančić, Daria Krapanić,
Romana Kutlača, Rohini Daniela Juričev Sudac,
Marko Miljanović, Slavica Ostojić,
Ivona Pierobon Šikman i Maja Poljski.
Suradnici: razrednici, stručni suradnici, knjižničarka,
roditelji,bake i djedovi, Učenička zadruga Voltino,
Knjižnica Voltino, lokalna zajednica, udruge, ustanove i
institucije koje provode aktivnosti u području odgoja i
obrazovanja djece i mladih.
Način realizacije Provedba aktivnosti iz sportskog, prirodoslovno-
matematičkog i umjetničkog područja, domaćinstva,
građanskog odgoja i obrazovanja, poduzetništva, učiti
kako učiti, rad na socijalizaciji, odnos prema
sebi, zdravlju, okolini, radnim obvezama i vrednovanju
svoga rada, uporaba informacijske i komunikacijske
tehnologije.
Socijalno -
emocionalne igre, igre komunikacije, igre pažnje, pamć
enja i koncentracije, čitaonice i pričaonice, jezične igre,
matematičke igre, računalne igre, istraživački zadatci, g
54

