Page 62 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 62

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti             EMOCIJE MEĐU STRANICAMA
                       Način vrednovanja            Sustavno praćenje i vrednovanje individualnog razvoja
                                                   i odnosa među učenicima, napretka u čitanju,
                                                   razumijevanju teksta i aktivnom slušanju. Izrada
                                                   plakata, umnih mapa.
                       Troškovnik                   Nema troškova

                       Naziv aktivnosti            ŠETNJA KROZ GODIŠNJA DOBA
                       Ciljevi                      Uočiti i prepoznati promjene u prirodi tijekom
                                                   godišnjih doba. Povezati naučeno sa svakodnevnim
                                                   životom. Poticati boravak na otvorenom. Poticati
                                                   istraživanje i promatranje.
                       Namjena                      Učenici će kroz šetnje u okolici škole doživjeti
                                                   promjene u prirodi kroz godišnja doba.
                       Nositelji                    Učenici 2.b, razrednica Magdalena Šandor

                       Način realizacije            Kroz četiri šetnje u različitim godišnjim dobima
                       Vremenik                     Kroz nastavnu godinu 2025./2026.
                       Način vrednovanja            Izrada vlastite mape Godišnja doba. Zajednički plakati i
                                                   prezentacije.
                       Troškovnik                   Nema troškova

                       Naziv aktivnosti            UČENJE OTKRIVANJEM  - OBOGAĆIVANJE NASTAVE
                                                   razredni projekti: nastava 3.a  i produženi
                                                   boravak 3.a
                       Ciljevi                     Učenjem otkrivanjem pridonositi poticajnom i
                                                   motivirajućem okružju za učenje, razvoju sposobnosti i
                                                   vještina te pospješiti motiviranost i ustrajnost u
                                                   učenju. Podržavanjem slobode izbora i dječje želje
                                                   potaknuti razvoj različitih identificiranih interesa,
                                                   talenata i darovitosti učenika. Unaprjeđenje različitih
                                                   vještina koje pomažu djetetu u razvoju empatije,
                                                   pronalasku onoga što zaista voli raditi te realizaciji
                                                   vlastitih ideja s ciljem podizanja samopouzdanja i vjere
                                                   u sebe. Poticati suradnju, pomaganje, zajedništvo i
                                                   druženje, govorne vještine, kreativno i kritičko
                                                   mišljenje, rješavanje problema  te prenošenje
                                                   znanja. Razvijati zdrav stil života kroz brigu o vlastitom
                                                   zdravlju, brigu o radnoj i životnoj okolini te tjelesnoj
                                                   aktivnosti.
                       Namjena                     Aktivno uključivanje učenika u nastavni
                                                   proces i učenje kroz veselo i kreativno druženje, igru u
                                                   učenju i poučavanju, projektnu nastavu, istraživanje,
                                                   edukativne radionice, kreativne radionice te uporabu
                                                   suvremene tehnologije, u skladu s interesima, željama i
                                                   potrebama učenika.



                                                            62
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67