Page 62 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 62
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti EMOCIJE MEĐU STRANICAMA
Način vrednovanja Sustavno praćenje i vrednovanje individualnog razvoja
i odnosa među učenicima, napretka u čitanju,
razumijevanju teksta i aktivnom slušanju. Izrada
plakata, umnih mapa.
Troškovnik Nema troškova
Naziv aktivnosti ŠETNJA KROZ GODIŠNJA DOBA
Ciljevi Uočiti i prepoznati promjene u prirodi tijekom
godišnjih doba. Povezati naučeno sa svakodnevnim
životom. Poticati boravak na otvorenom. Poticati
istraživanje i promatranje.
Namjena Učenici će kroz šetnje u okolici škole doživjeti
promjene u prirodi kroz godišnja doba.
Nositelji Učenici 2.b, razrednica Magdalena Šandor
Način realizacije Kroz četiri šetnje u različitim godišnjim dobima
Vremenik Kroz nastavnu godinu 2025./2026.
Način vrednovanja Izrada vlastite mape Godišnja doba. Zajednički plakati i
prezentacije.
Troškovnik Nema troškova
Naziv aktivnosti UČENJE OTKRIVANJEM - OBOGAĆIVANJE NASTAVE
razredni projekti: nastava 3.a i produženi
boravak 3.a
Ciljevi Učenjem otkrivanjem pridonositi poticajnom i
motivirajućem okružju za učenje, razvoju sposobnosti i
vještina te pospješiti motiviranost i ustrajnost u
učenju. Podržavanjem slobode izbora i dječje želje
potaknuti razvoj različitih identificiranih interesa,
talenata i darovitosti učenika. Unaprjeđenje različitih
vještina koje pomažu djetetu u razvoju empatije,
pronalasku onoga što zaista voli raditi te realizaciji
vlastitih ideja s ciljem podizanja samopouzdanja i vjere
u sebe. Poticati suradnju, pomaganje, zajedništvo i
druženje, govorne vještine, kreativno i kritičko
mišljenje, rješavanje problema te prenošenje
znanja. Razvijati zdrav stil života kroz brigu o vlastitom
zdravlju, brigu o radnoj i životnoj okolini te tjelesnoj
aktivnosti.
Namjena Aktivno uključivanje učenika u nastavni
proces i učenje kroz veselo i kreativno druženje, igru u
učenju i poučavanju, projektnu nastavu, istraživanje,
edukativne radionice, kreativne radionice te uporabu
suvremene tehnologije, u skladu s interesima, željama i
potrebama učenika.
62

