Page 67 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 67

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            DAROVIT/A SAM, ŠTO ĆU SAD (1)
                       Troškovnik                  Radionički materijal, stručna literatura i stručno
                                                   usavršavanje.


                       Naziv aktivnosti            RAZREDNI PROJEKT U 3.B RAZREDU
                                                   VJEŽBAM, ČITAM, PIŠEM
                       Ciljevi                     Razvijati fine motoričke vještine, pažnju, koordinaciju i
                                                   koncentraciju kod učenika kroz tjelesne vježbe koje
                                                   pozitivno utječu na grafomotoriku, čitanje i pisanje.
                                                   Poboljšati grafomotoričke sposobnosti učenika kroz
                                                   ciljane vježbe za razvoj fine motorike ruku, šake i
                                                   prstiju.
                                                   Potaknuti pravilno držanje tijela i olovke tijekom
                                                   pisanja, uz jačanje mišića potrebnih za izdržljivost pri
                                                   pisanju.
                                                   Razvijati koordinaciju oko–ruka kroz različite zadatke
                                                   koji spajaju pokret i vizualnu percepciju.
                                                   Unaprjeđivati koncentraciju i pažnju putem tjelesnih i
                                                   mentalnih aktivnosti koje potiču usmjerenost i fokus.
                                                   Povezivati kretanje i učenje kako bi se potaknula bolja
                                                   povezanost između motoričkih i kognitivnih funkcija.
                                                   Razvijati vještine čitanja i razumijevanja pročitanog
                                                   kroz aktivnosti koje zahtijevaju slušanje, praćenje
                                                   uputa i izvođenje prema zadatku.
                                                   Poticati pozitivno emocionalno ozračje u kojem
                                                   učenici vježbaju opušteno, motivirano i bez pritiska na
                                                   rezultat.

                       Namjena                     Potaknuti cjelovit razvoj učenika kroz povezivanje
                                                   tjelesne aktivnosti i kognitivnih vještina.
                                                   Omogućiti učenicima lakše i kvalitetnije usvajanje
                                                   vještina pisanja i čitanja kroz pokret.
                                                   Pružiti podršku učenicima koji imaju teškoće u
                                                   grafomotorici, pažnji i koncentraciji.
                                                   Razvijati fine motoričke sposobnosti koje su temelj za
                                                   uredno, čitko i pravilno pisanje.
                                                   Jačati koncentraciju i pažnju kroz strukturirane, ali
                                                   zabavne aktivnosti.
                                                   Unijeti elemente igre i pokreta u proces učenja kako bi
                                                   se povećala motivacija i angažman učenika.
                                                   Kroz redovite tjelesne aktivnosti doprinijeti općem
                                                   zdravlju i dobrobiti učenika.
                                                   Stvarati pozitivan i poticajan kontekst za učenje bez
                                                   stresa i pritiska.
                       Nositelji                   Razrednica Paula Kadić
                       Način realizacije           Vježbe za jačanje fine motorike (stiskanje loptica,
                                                   oblikovanje plastelina, igre prstima)

                                                            67
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72