Page 70 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 70

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            PRODUŽENI BORAVAK 3.C
                                                   1.MUDROLOVKA-osobna mapa učenika
                                                   2.VREMEPLOV KROZ DJEČJE IGRE- starinske
                                                   tradicionalne dječje igre i dramske igre naših krajeva
                                                   3. 7 NAVIKA SRETNE DJECE- projekt pismenog
                                                   bogaćenja učenika, razgovor i rješavanje problemskih
                                                   situacija, suradnja s roditeljima, stvaranje vlastite
                                                   slikovnice
                       Način realizacije           Realizacija na satovima učenja ili organiziranog
                                                   vremena u produženom boravku
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           Sustavno praćenje i vrjednovanje individualnog razvoja
                                                   i odnosa među učenicima. Prepoznavanje i praćenje
                                                   darovitih učenika i učenika s teškoćama u učenju i
                                                   ponašanju. Samovrednovanje učeničkih postignuća.
                                                   Učenici će samostalno rješavati probleme i surađivati u
                                                   svim oblicima rada, biti osposobljeni za timski rad i
                                                   razvijati radne navike
                       Troškovnik                  Nema

                       Naziv aktivnosti            MOJ MALI DOPRINOS VELIKOM SVIJETU

                       Ciljevi                     Razvijati osjećaj brige za prirodu i zajednicu, poticati
                                                   istraživački rad i suradnju u skupinama, usvajati
                                                   vrijednost solidarnosti, prijateljstva i održivog razvoja,
                                                   povezati nastavne sadržaje (priroda i društvo, hrvatski
                                                   jezik, likovni, glazbeni, informatika).
                       Namjena                     Aktivnost je namijenjena svim učenicima 4.C razreda

                       Nositelji                   Ria Tomić – učiteljica 4.C razreda
                                                   Učenici 4.C razreda

                       Način realizacije           Svaki mjesec obrađuje se jedna tema povezana s
                                                   prirodom, zajednicom ili vrijednostima. Učenici će
                                                   raditi u manjim grupama – svaka grupa će raditi plakat,
                                                   strip, priču, pjesmu, istraživanje, intervju, fotografiju ili
                                                   mali projekt. Na kraju mjeseca svi predstavljaju svoje
                                                   projekte.
                       Vremenik                    Tijekom nastavne godine.
                       Način vrednovanja           Praćenje aktivnosti i angažmana učenika, procjena
                                                   urednosti i samostalnosti, samovrednovanje učenika
                                                   (kratke refleksije o naučenom).
                       Troškovnik                  Nema dodatnih troškova.







                                                            70
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75