Page 70 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 70
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti PRODUŽENI BORAVAK 3.C
1.MUDROLOVKA-osobna mapa učenika
2.VREMEPLOV KROZ DJEČJE IGRE- starinske
tradicionalne dječje igre i dramske igre naših krajeva
3. 7 NAVIKA SRETNE DJECE- projekt pismenog
bogaćenja učenika, razgovor i rješavanje problemskih
situacija, suradnja s roditeljima, stvaranje vlastite
slikovnice
Način realizacije Realizacija na satovima učenja ili organiziranog
vremena u produženom boravku
Vremenik Tijekom školske godine 2025./2026.
Način vrednovanja Sustavno praćenje i vrjednovanje individualnog razvoja
i odnosa među učenicima. Prepoznavanje i praćenje
darovitih učenika i učenika s teškoćama u učenju i
ponašanju. Samovrednovanje učeničkih postignuća.
Učenici će samostalno rješavati probleme i surađivati u
svim oblicima rada, biti osposobljeni za timski rad i
razvijati radne navike
Troškovnik Nema
Naziv aktivnosti MOJ MALI DOPRINOS VELIKOM SVIJETU
Ciljevi Razvijati osjećaj brige za prirodu i zajednicu, poticati
istraživački rad i suradnju u skupinama, usvajati
vrijednost solidarnosti, prijateljstva i održivog razvoja,
povezati nastavne sadržaje (priroda i društvo, hrvatski
jezik, likovni, glazbeni, informatika).
Namjena Aktivnost je namijenjena svim učenicima 4.C razreda
Nositelji Ria Tomić – učiteljica 4.C razreda
Učenici 4.C razreda
Način realizacije Svaki mjesec obrađuje se jedna tema povezana s
prirodom, zajednicom ili vrijednostima. Učenici će
raditi u manjim grupama – svaka grupa će raditi plakat,
strip, priču, pjesmu, istraživanje, intervju, fotografiju ili
mali projekt. Na kraju mjeseca svi predstavljaju svoje
projekte.
Vremenik Tijekom nastavne godine.
Način vrednovanja Praćenje aktivnosti i angažmana učenika, procjena
urednosti i samostalnosti, samovrednovanje učenika
(kratke refleksije o naučenom).
Troškovnik Nema dodatnih troškova.
70

