Page 76 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 76

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Nositelji                   Bernarda Tonković Kuzmić i učenici 3. i 4. razreda


                       Način realizacije           Dabar je osmišljen kako bi se učenicima omogućilo
                                                   jednostavno sudjelovanje kroz online natjecanje, koje
                                                   se sastoji od niza izazovnih zadataka osmišljenih od
                                                   strane stručnjaka iz pedesetak zemalja. U projekt će biti
                                                   uključeni učenici trećih i četvrtih razreda. Organizator
                                                   natjecanja za Hrvatsku je udruga "Suradnici u učenju"
                                                   uz podršku Hrvatskog saveza informatičara i Visokog
                                                   učilišta Algebra, CARNeta te CROZ-a. Najave i novosti za
                                                   natjecanje Dabar objavljivati će se na portalu
                                                   ucitelji.hr
                       Vremenik                    10. - 21. studenog 2025.


                       Način vrednovanja           Povratne informacije (osvrti učenika i zadovoljstvo
                                                   postignućima) nakon online natjecanja, izvješće o
                                                   aktivnostima na mrežnoj stranici
                                                   škole, priznanje učenicima za sudjelovanje u projektu.
                       Troškovnik                  Nema troškova




                       Naziv aktivnosti             PROJEKT U NASTAVI PREDMETA INFORMATIKA
                                                   EUROPSKI TJEDAN PROGRAMIRANJA (EUROPE CODE
                                                   WEEK) 11. - 26. 10. 2025.
                       Ciljevi                     Cilj projekta je učenike uključiti u Europski tjedan
                                                   programiranja u svrhu proslave tjedna promicanja
                                                   vještina rješavanja problema, logike i kreativnosti
                       Namjena                     Korištenje stečenih znanja i vještina u svakodnevnom
                                                   životu te učenike uputiti u korisno provođenje
                                                   slobodnog vremena uz tehnologiju, kao i stjecanje
                                                   digitalnih vještina neophodnih na tržištu rada.
                       Nositelji                     Bernarda Tonković Kuzmić i učenici 2., 3. i 4. razreda


                       Način realizacije           S učenicima u Europskom tjednu programiranja održati
                                                   radionice programiranja sa ciljem razvijanja računalnog
                                                   razmišljanja, sposobnosti rješavanja problema i vještine
                                                   programiranja.
                       Vremenik                    11. listopada – 26. listopada 2025.



                       Način vrednovanja            Povratne informacije (osvrti učenika i zadovoljstvo
                                                   postignućima) nakon online natjecanja, izvješće o
                                                   aktivnostima na mrežnoj stranici škole, priznanje
                                                   učenicima za sudjelovanje u projektu.
                       Troškovnik                    Nema troškova




                                                            76
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81