Page 79 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 79

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                                                   raditi u paru ili timu, poučavati jedni druge te isprobati
                                                   različite uloge. Unaprjeđenje različitih vještina koje
                                                   pomažu djetetu u razvoju empatije, pronalasku onoga
                                                   što zaista voli raditi, te realizaciji vlastitih ideja s ciljem
                                                   podizanja samopouzdanja i vjere u sebe. Pružiti
                                                   podršku i potaknuti motiviranost, razvoj kreativnog
                                                   mišljenja i rješavanje problema, vještina čitanja te
                                                   matematičkih vještina kroz zabavne i interaktivne
                                                   aktivnosti.
                       Nositelji                   Voditeljica projekta: Anamarija Čorko
                                                   Suradnici: stručni tim škole, učiteljica Romana Kutlača,
                                                   knjižničarka Ksenija Stojanovski, Irena Dabić Mandić,
                                                   prof. matematike, učitelji razredne i predmetne
                                                   nastave, roditelji, znanstveno-istraživačke ustanove,
                                                   centri izvrsnosti, stručnjaci iz
                                                   područja učenikova interesa, udruge.
                                                   Interesna skupina učenika 3.a, 1.c te učenika 5. – 8.
                                                   razreda.
                       Način realizacije            „Stopić-čitamo“ u školskoj knjižnici
                                                   među/vršnjačka poduka: „Nauči – pouči“, školica
                                                   među/vršnjačkog učenja
                                                   radionice obogaćivanja sadržaja nastave: U gostima
                                                   kod učenika viših razreda
                                                   učenje otkrivanjem, samostalno istraživanje
                                                   teme, predavanja i mentorstvo drugim učenicima
                                                   predstavljanje uradaka i projekta
                                                   sudjelovanje na javnim događanjima i natjecanjima u
                                                   školi i šire
                       Vremenik                    Tijekom šk. godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           učeničke mape, dokumentacijska mapa, foto i
                                                   videozapisi rada, izložbe i prezentacije rada
                                                   zapažanja o odgojno-obrazovnom napretku učenika,
                                                   timskom radu, pozitivnom i poticajnom ozračju
                                                   upitnici, ankete, brošure
                       Troškovnik                  Radionički materijal, stručna literatura i stručno
                                                   usavršavanje.


                       Naziv aktivnosti            DAROVIT/A SAM, ŠTO ĆU SAD (2)
                       Ciljevi                     Identificirati interese učenika te potaknuti razvoj tih
                                                   interesa obogaćivanjem i proširivanjem sadržaja
                                                   učenja.
                       Namjena                     Povezanost djelovanja učitelja razredne i predmetne
                                                   nastave s ciljem poticanja razvoja darovitosti kod
                                                   učenika. Kreiranje aktivnosti u
                                                   kojima učenici mogu samostalno ili suradnički učiti,
                                                   raditi u paru ili timu, poučavati jedni druge te isprobati


                                                            79
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84