Page 80 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 80

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            DAROVIT/A SAM, ŠTO ĆU SAD (2)
                                                   različite uloge. Unaprjeđenje različitih vještina koje
                                                   pomažu djetetu u razvoju empatije, pronalasku onoga
                                                   što zaista voli raditi, te realizaciji vlastitih ideja s ciljem
                                                   podizanja samopouzdanja i vjere u sebe. Pružiti
                                                   podršku i potaknuti motiviranost, razvoj kreativnog
                                                   mišljenja i rješavanje problema, vještina čitanja te
                                                   matematičkih vještina kroz zabavne i interaktivne
                                                   aktivnosti. Pobuditi interes za razna znanstvena i
                                                   kulturna područja. Učenici nižih razreda će
                                                   prisustvovati satovima učenika viših razreda.
                       Nositelji                   Voditeljica projekta: Irena Dabić Mandić
                                                   Suradnici: stručni tim škole,  Anamarija Čorko,
                                                   učiteljica Romana Kutlača, Učiteljica u PB, knjižničarka
                                                   Ksenija Stojanovski,  učitelji  predmetne nastave, Vlatka
                                                   Hrkač, Mateja Jagar, Domagoj
                                                   Tomić, Sanja Benković, Darijo Marković,  te ostali
                                                   učitelji predmetne nastave .
                                                   Interesna skupina učenika 3.a, 1.c te učenika 5. – 8.
                                                   razreda.
                       Način realizacije           među/vršnjačka poduka: „Nauči – pouči“, školica
                                                   među/vršnjačkog učenja
                                                   radionice obogaćivanja sadržaja nastave: U gostima
                                                   kod učenika viših razreda
                                                   učenje otkrivanjem, samostalno istraživanje
                                                   teme, predavanja i mentorstvo drugim učenicima
                                                   predstavljanje projekata
                                                   sudjelovanje na javnim događanjima i natjecanjima u
                                                   školi i šire
                       Vremenik                    Tijekom šk. godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           učeničke mape, foto i videozapisi rada, izložbe i
                                                   prezentacije rada
                                                   zapažanja o odgojno-obrazovnom napretku učenika,
                                                   timskom radu, pozitivnom i poticajnom ozračju

                       Troškovnik                  Radionički materijal, stručna literatura i stručno
                                                   usavršavanje.


                       Naziv projekta              VEČER MATEMATIKE


                       Ciljevi                     Popularizacija matematike kroz zabavne i privlačne
                                                   sadržaje i igre te poticaj učenicima za pronalaženje i
                                                   produbljivanje interesa za matematiku
                       Namjena                     Osvijestiti prisutnost matematike u svom okruženju te
                                                   upoznati njenu zabavnu stranu.



                                                            80
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85