Page 132 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 132

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            TIM ZA KVALITETNU I ZDRAVU PREHRANU - BIRAM
                                                   ŠTO ŽELIM JESTI U OŠ VOLTINO
                                                   ● poticati zajedništvo i suradnju među učenicima,
                                                   učiteljima i roditeljima u stvaranju zdravijeg školskog
                                                   okruženja
                       Namjena                     Učenicima razredne i predmetne nastave.
                       Nositelji                   Voditelj: Julian Hiti
                                                   Članovi tima za kvalitetnu i zdravu prehranu
                       Način realizacije       -  provedba radionica, predavanja i kvizova o zdravoj
                                                   prehrani
                                               -  istraživanje prehrambenih navika učenika putem
                                                   anketa
                                               -  izrada plakata, brošura i školskih panoa s edukativnim
                                                   porukama
                                               -  organizacija Dana zdrave hrane ili Tjedna zdrave
                                                   prehrane u suradnji s kuhinjom
                                               -  uključivanje u nacionalne i međunarodne projekte o
                                                   zdravoj prehrani
                                               -  praćenje promjena u prehrambenim navikama učenika
                                                   i analiza rezultata.
                                               -  tijekom cijele godine u suradnju s kuhinjom učenici će
                                                   posljednji četvrtak u mjesecu imati priliku birati što bi
                                                   htjeli jesti; odlučivat će se na satu SR

                       Vremenik             Tijekom školske godine 2025./26.
                       Način vrednovanja    Provedba odluke o glasanju o jelo koje bi htjeli jesti.
                                            Ankete i upitnici – ispitivanje prehrambenih navika učenika
                                            prije i nakon projekta.
                                            Promatranje – bilježenje promjena u izboru hrane u školskoj
                                            kuhinji i tijekom školskih obroka.
                                            Sudjelovanje učenika – broj učenika uključenih u radionice,
                                            aktivnosti i tim.
                                            Povratne informacije – komentari učenika, učitelja, kuharica i
                                            kuhara;  roditelja o provedenim aktivnostima.
                                            Izloženi materijali – broj i kvaliteta izrađenih plakata, brošura,
                                            prezentacija i promotivnih sadržaja.
                                            Evaluacija – zajedničko analiziranje rezultata i dogovor o
                                            mogućim poboljšanjima.

                        Troškovnik          Troškovi izrade plakata, anketa, upitnika.


                       Naziv aktivnosti            TIM ZA PROSTORNO I ESTETSKO UREĐENJE ŠKOLE
                       Ciljevi                     inovativno i kreativno raditi na uređenju interijera
                                                   škole, u suradnji sa učenicima I kolegama iz drugih
                                                   nastavnih predmeta
                                                   razviti kod učenika osjećaj za lijepo, osvijestiti značenje
                                                   pojma "s ukusom" i skladno  potaknuti učenike na


                                                           132
   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137