Page 133 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 133

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            TIM ZA PROSTORNO I ESTETSKO UREĐENJE ŠKOLE
                                                   kreativnost, originalnost i inicijativu te samo
                                                   vrednovanje
                                                   potaknuti učenike na njegovanje opažaja (odgoja
                                                   pažnje) i estetske osjetljivosti učenika (uređenje
                                                   interijera)
                                                   usmjeriti učenike na suradnju i timski rad
                                                   pridonijeti razumijevanju obrazovnih, društvenih i
                                                   kulturnih interijera u kojima radimo
                       Namjena                     estetsko i ambijentalno uređenje škole
                                                   bogatstvo spoznaje o važnosti likovne kulture i
                                                   umjetnosti, likovnog stvaranja općenito
                                                   različitim tehnikama, materijalima i metodama rada
                                                   pridonositi razvijanju kreativnosti i manualnih
                                                   sposobnosti kod učenika
                                                   vrednovanje i očuvanje okoliša (ekološka svijest) i
                                                   kulturne baštine
                                                   vrednovanje i očuvanje interijera u kojem boravimo,
                                                   radimo i živimo
                                                   razvoj pozitivnog odnosa prema radu:
                                                   aktivnost, inicijativnost, samostalnost, suradnja, timski
                                                   rad
                       Nositelji                   Članovi tima: Monika Sinković, Slavica Ostojić, Ria
                                                   Tomić, Nina Marčetić, Ivana Dumančić, Ivana Maltarić
                       Način realizacije           likovno izražavanje, uređenje interijera (svi hodnici
                                                   škole, veće zidne površine/kutevi, predvorja, ulazi u
                                                   školu), analitičko/kritičko promatranje postava, timski
                                                   rad, rad prema promatranju i zamišljanju,
                                                   demonstracija, građenje, kombiniranje, kreiranje,
                                                   variranje, oblikovanje prostornih instalacija i
                                                   likovnih uradaka (2D i 3D), postavljanje izložbi
                                                   učeničkih radova
                                                   grupnim ili individualnim radom postaviti likovne
                                                   radove ili izraditi dekorativne elemente u obliku 2D ili 3
                                                   D radova, plakata i sl. - vezano uz prigodne datume kao
                                                   što su: prvi dan škole, Dani kruha, Sveti Nikola, Božić,
                                                   Dan škole, Valentinovo, Uskrs, Dan planeta Zemlje, Dan
                                                   voda, godišnja doba…
                       Vremenik                    Kroz školsku godinu 2025./2026.
                       Način vrednovanja           Postignuća, odnosno ostvareni rezultati
                                                    vrednovanje likovnih uradaka među učenicima i samo
                                                   vrednovanje - usmeno
                                                   vrednovanje od strane roditelja i ostalih potencijalnih
                                                   sudionika/posjetitelja
                                                   vrednovanje uređenja od strane kolega i stručnih
                                                   (vanjskih) suradnika




                                                           133
   128   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138