Page 137 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 137

ŠKOLSKI KURIKUL
                                                        2025./2026

                       Naziv aktivnosti            TIM ZA PREVENCIJU PROBLEMA U PONAŠANJU I
                                                   PROMOCIJU MENTALNOG ZDRAVLJA
                                                   - suradnja s vanjskim stručnjacima i institucijama
                       Vremenik                    Tijekom školske godine 2025./2026.
                       Način vrednovanja           Anketiranje učenika i učitelja
                                                   Praćenje provedbe planova
                                                   Evaluacija
                       Troškovnik                  Troškovi materijala


                       Naziv aktivnosti            TIM ZA UČENJE, POUČAVANJE I KRETANJE
                       Ciljevi              Unaprijediti kvalitetu učenja i poučavanja kroz suvremene
                                            metode rada, aktivno sudjelovanje učenika i poticanje njihove
                                            samostalnosti u učenju.
                                            Povezati tjelesnu aktivnost s učenjem, kako bi se poticala
                                            koncentracija, motivacija i zdrave navike kod učenika svih
                                            uzrasta.
                                            Razvijati socijalne i emocionalne vještine kroz timski rad,
                                            suradnju i međuvršnjačko učenje.
                                            Osigurati inkluzivan pristup koji omogućuje svakom učeniku,
                                            od 1. do 8. razreda, sudjelovanje u aktivnostima prema
                                            njegovim sposobnostima i interesima.
                                            Jačati profesionalne kompetencije učitelja i razmjenu dobrih
                                            praksi među učiteljima i stručnim suradnicima.

                       Namjena              Tim je osnovan s namjerom da škola postane dinamično,
                                            poticajno i inkluzivno okruženje u kojem su učenje, poučavanje
                                            i kretanje međusobno povezani. Ideja je omogućiti učenicima
                                            da kroz različite oblike kretanja (pokretne igre, tjelesne
                                            aktivnosti u učionici, korelaciju tjelesne i kognitivne aktivnosti)
                                            razvijaju bolju koncentraciju, pamćenje i motivaciju za rad.
                                            Tim također nastoji povezati učitelje, stručne suradnike i
                                            učenike u zajedničkom radu na unapređenju školskog života te
                                            razvijanju svijesti o važnosti cjelovitog razvoja – tjelesnog,
                                            mentalnog i emocionalnog.
                                            Svima uključenima u rad škole – učenici, učitelji, roditelji,
                                            vanjski suradnici
                       Nositelji            Članovi tima za učenje, poučavanje i kretanje
                                            Voditelj: Ksenija Gluhak, ravnateljica
                       Način realizacije      – definiranje zajedničkih aktivnosti (projekti, radionice,
                                            sportsko-edukativni dani, učionice u pokretu, integrirani dani).
                                            – kroz redovnu i izvannastavnu nastavu: kratke tjelesne vježbe
                                            i „pokretne pauze“ u učionici, međurazredne radionice (npr.
                                            stariji učenici poučavaju mlađe), projektni dani povezani s
                                            temama zdravlja, ekologije i timskog rada, sudjelovanje u
                                            školskim i međužupanijskim projektima koji promiču aktivno
                                            učenje i kretanje; redovita analiza uspješnosti aktivnosti,




                                                           137
   132   133   134   135   136   137   138   139   140