Page 137 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 137
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti TIM ZA PREVENCIJU PROBLEMA U PONAŠANJU I
PROMOCIJU MENTALNOG ZDRAVLJA
- suradnja s vanjskim stručnjacima i institucijama
Vremenik Tijekom školske godine 2025./2026.
Način vrednovanja Anketiranje učenika i učitelja
Praćenje provedbe planova
Evaluacija
Troškovnik Troškovi materijala
Naziv aktivnosti TIM ZA UČENJE, POUČAVANJE I KRETANJE
Ciljevi Unaprijediti kvalitetu učenja i poučavanja kroz suvremene
metode rada, aktivno sudjelovanje učenika i poticanje njihove
samostalnosti u učenju.
Povezati tjelesnu aktivnost s učenjem, kako bi se poticala
koncentracija, motivacija i zdrave navike kod učenika svih
uzrasta.
Razvijati socijalne i emocionalne vještine kroz timski rad,
suradnju i međuvršnjačko učenje.
Osigurati inkluzivan pristup koji omogućuje svakom učeniku,
od 1. do 8. razreda, sudjelovanje u aktivnostima prema
njegovim sposobnostima i interesima.
Jačati profesionalne kompetencije učitelja i razmjenu dobrih
praksi među učiteljima i stručnim suradnicima.
Namjena Tim je osnovan s namjerom da škola postane dinamično,
poticajno i inkluzivno okruženje u kojem su učenje, poučavanje
i kretanje međusobno povezani. Ideja je omogućiti učenicima
da kroz različite oblike kretanja (pokretne igre, tjelesne
aktivnosti u učionici, korelaciju tjelesne i kognitivne aktivnosti)
razvijaju bolju koncentraciju, pamćenje i motivaciju za rad.
Tim također nastoji povezati učitelje, stručne suradnike i
učenike u zajedničkom radu na unapređenju školskog života te
razvijanju svijesti o važnosti cjelovitog razvoja – tjelesnog,
mentalnog i emocionalnog.
Svima uključenima u rad škole – učenici, učitelji, roditelji,
vanjski suradnici
Nositelji Članovi tima za učenje, poučavanje i kretanje
Voditelj: Ksenija Gluhak, ravnateljica
Način realizacije – definiranje zajedničkih aktivnosti (projekti, radionice,
sportsko-edukativni dani, učionice u pokretu, integrirani dani).
– kroz redovnu i izvannastavnu nastavu: kratke tjelesne vježbe
i „pokretne pauze“ u učionici, međurazredne radionice (npr.
stariji učenici poučavaju mlađe), projektni dani povezani s
temama zdravlja, ekologije i timskog rada, sudjelovanje u
školskim i međužupanijskim projektima koji promiču aktivno
učenje i kretanje; redovita analiza uspješnosti aktivnosti,
137

