Page 136 - Kurikul Osnovne škole Voltino za šk.g. 2025/2026.
P. 136
ŠKOLSKI KURIKUL
2025./2026
Naziv aktivnosti UČENIČKA ZADRUGA VOLTINO
Način vrednovanja Uključenost učenika i djelatnika škole, roditelja,
stanovnika i predstavnika lokalne zajednice, vanjskih
suradnika u aktivnosti i život škole.
Učenici će razviti praktično-radne navike, prenositi
znanja i vještine na ostale učenike, roditelje i lokalnu
zajednicu, razviti pozitivan stav o aktivnom
sudjelovanju u životu zajednice, promišljati o svom
budućem zanimanju.
Timski rad i pozitivno ozračje, poduzetnička ideja,
kreativnost, praktičan rad i prezentacije, radionice i
tečajevi, diseminacija projekta.
Izložbena zbirka, katalog proizvoda, ljetopis, foto i
video zapisi, dokumentacijske mape, odabir proizvoda
za Županijski stol učeničkih zadruga Grada Zagreba na
Državnoj smotri učeničkih zadruga.
Izložbe, sajmovi, istraživački rad, natječaji,
javne manifestacije škole, lokalne zajednice, grada i
turističke zajednice, županijska i državna smotra
učeničkih zadruga.
Informiranje javnosti: mrežna stranica škole, mrežna
stranica HSUZ-a, školski list, informativne brošure,
objave u medijima, društvene mreže.
Zahvalnice, potvrde.
Troškovnik Volonterstvo
Sredstva za radionički materijal, dokumentacijske
materijale, stručno usavršavanje.
Naziv aktivnosti TIM ZA PREVENCIJU PROBLEMA U PONAŠANJU I
PROMOCIJU MENTALNOG ZDRAVLJA
Ciljevi - promicanje pozitivnih vrijednosti kao što su
tolerancija, međusobno poštovanje, suradnja i
odgovornost
- podizanje svijesti o važnosti mentalnog zdravlja među
učenicima i učiteljima
Namjena Svima uključenima u rad škole – učenici, učitelji,
roditelji, vanjski suradnici
Nositelji Članovi tima za prevenciju
Voditelj: Miran Ilić, socijalni pedagog
Način realizacije - praćenje učinkovitosti preventivnih mjera i programa
te njihova prilagodba prema potrebama škole
- podrška razrednicima u provođenju preventivnih
programa
- organizacija edukacija i radionica za učitelje, učenike i
roditelje o strategijama suočavanja sa stresom i
izazovima u ponašanju
136

